torsdag 1 januari 2009

Smyckes party!

Vi har alla hört talas om platspartyn, klädpartyn, ljuspartyn, sminkpartyn.. nu är SMYCKESPARTY här för att stanna!

Ha ett smyckesparty hemma, i en lokal eller på jobbet. Bjud hem vänninnor, släkt, arbetskollegor och grannar.

Är du mammaledig? Bjud hem de andra i din mamma grupp!
Eller varför inte kombinera en tjejkväll/tjejmiddag med ett smyckesparty. Du väljer själv vart vi ska vara.

Är du värdinna för smyckespartyt har du chansen att välja bland följande
alternativ:
1) erhåller 10% av totala försäljningsumman att köpa smycken för.... ELLER
2) väljer ett valfritt smycke (de som finns i lager)

På smyckespartyt berättar jag lite kort om vilka pärlor som finns, som jag använder.
Sedan visar jag upp olika smycken.
Jag har smycken till direkt försäljning och smycken som Ni kan beställa.

På partyt lottar jag även ut ett halsband bland gästerna.

Smyckespartyn är uppskattade och mycket populära. Jag behöver ca 1,5 tim
för visningen som är kostnadsfri. Jag är bokningsbar både på vardagar och helger
och håller till i stockholmsområdet.

Boka ditt smyckesparty på min hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar